A Rózsa-szigeti Horgásztanya üzemeltetője, a Ráckevei Dunaági Horgász Szövetség (Székhely: 2300 Ráckeve, Kossuth Lajos u. 94., adószám: 19180564-2-13) az e-mailes és telefonos foglalás mellett a szállóvendégek kényelme érdekében online szállásfoglalási rendszert is üzemeltet. Az online rendszer bármilyen számítógépen vagy mobil eszközön, az ismertebb webböngészők mindegyikével használható. Az internetes foglalás csak bankkártyás előre fizetéssel érhető el.
A fenti módokon leadott foglalás feltétele jelen szabályzat, valamint a Rózsa-szigeti Horgásztanya Házirendje, illetve az Adatkezelési szabályzat elolvasása és tudomásul vétele. A mindenkori házirend tartalmazza a szállás és egyéb szolgáltatások díjait is.
Az első lépés a foglalás típusának kiválasztása. Ezek az alábbiak lehetnek:
Napi foglalás esetén a következő lépés az érkezési és távozási dátum megadása, melyek naptárból is kiválaszthatóak. A legkorábbi érkezési időpont az aktuális naptári nap után következő nap. A távozás legkorábbi időpontja az érkezés utáni nap.
Ezután a szállás típus (Kétégyas szoba, háromágyas szoba, lakókocsi hely, sátorhely stb.) kiválasztása következik. A kijelölés hatására megjelenik egy vagy több tájékoztató jellegű kép, valamint egy rövid leírás az adott szállás típusról. A képek eltérhetnek a jelenlegi valós állapottól.
A következő lépés a vendégek születési dátumának megadása, amely a díjszámítás feltétele, ezért kérjük, hogy pontos dátumot szíveskedjenek megadni! A férőhelynél kevesebb számú vendég esetén a "Vendég törlése" gombbal csökkenthető a létszám. További vendég hozzáadása az "Új vendég hozzáadása" gombbal lehetséges.
Lehetőség van egy foglaláshoz több lakóegység (szoba, sátorhely stb.) megadására is, ehhez a "Másik szállás hozzáadása" gombra kell kattintani. A frissen hozzáadott szállásra is a fent megadott érkezési és távozási dátum vonatkozik. Hozzáadás után az új szálláshelyhez is ki kell választani a szállás típust és a vendégek születési dátumát a fent leírtak szerint. A hozzáadott új szállás a "Szállás törlése a foglalásból" gombbal távolítható el.
Amennyiben az összes szükséges adat kitöltésre került, az oldal alján megjelenik a foglalás bruttó végösszege, valamint a foglaláskor előre fizetendő összeg. Ekkor a zöld színű "Tovább a véglegesítéshez" gombbal lehet tovább lépni a vevő adatainak megadásához.
A továbblépéshez be kell jelentkezni az rdhsz.hu oldalon létrehozott felhasználónévvel és jelszóval. Amennyiben még nincs ilyen, a Fiók létrehozása linkre kattintva indítható a regisztráció. A megerősítéshez érvényes, működő e-mail címre van szükség.
Bejelentkezés után a kövekező oldalon az alábbi foglalási adatokat kell kitölteni.
A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.
Kérjük a foglalni szándékozó vendégeket, hogy a foglalási rendszerben kért minden adatot pontosan és értelemszerűen kitölteni szíveskedjenek, különös tekintettel az elérhetőségek (telefonszám és e-mail) helyes megadására!
A foglalásban megadott adatok helyessége a vendég felelőssége. Visszaélések elkerülése végett, amennyiben a vendég a foglalásban megadott telefonszámon, illetve e-mail címen nem elérhető, vagy az elérhetőség helytelennek bizonyul, és így nincs lehetőség a foglalás jogszerűségének megerősítésére, a Ráckevei Dunaági Horgász Szövetség fenntartja a foglalás törlésének jogát, mellyel az elszállásolásra vonatkozó jogigény is megszűnik.
A továbblépéshez egy négyzet bepipálásával jelezni kell jelen szabályzat elolvasását és elfogadását. A zöld színű "Tovább a fizetéshez" gombra kattintva a SimplePay bankkártyás fizetési felülete jelenik meg. A fizetésre 15 perc áll rendelkezésre, az eddig ki nem fizetett foglalásokat a rendszer törli. A fizetés egy nemzetközileg elfogadott biztonságos zárt banki rendszeren keresztül zajlik. A bankkártya-adatokhoz a szálláshely üzemeltetője sem fér hozzá.
Sikeres fizetés esetén a foglalás bekerül a rendszerbe, melyről a vendég és az üzemeltető megerősítő e-mailt kap. Az elektronikus levél tartalmazza a foglalás fontosabb adatait, valamint a foglalási számot. Módosítás vagy lemondás esetén ezzel az azonosítóval lehet hivatkozni a foglalásra.
A fizetési tranzakció lezárása után a rendszer a befizetett összegről hiteles elektronikus számlát állít ki, melyet e-mailben kiküld a megrendelő által megadott e-mail címre.
Az elküldött foglalások módosítása vagy lemondása csak a telepvezetőn keresztül kezdeményezhető (e-mail: , telefon: 06-30-202-5693).
A foglalások lemondása csak az érkezés dátuma előtti 10 napnál korábban lehetséges. Az érkezés dátuma előtti 10 napon belül a szállásdíj visszatérítése már nem lehetséges. Tartós bérlet esetén a lemondás a foglalást követő 10 napon belül, de legkésőbb a vendég első érkezéséig kezdeményezhető.
Törlési kérelem esetén lemondási díjat számolunk fel, melynek mértéke az összes befizetés 20%-a, de legalább 1.000 Ft. A lemondási díjjal csökkentett összeget egyedi banki átutalással, vagy az RDHSZ irodájában személyesen készpénzben juttatjuk vissza. Az addig kiállított számlák stornózásra kerülnek, a lemondási díjról pedig új számlát állítunk ki.